A fost lansata Campania publica de sensibilizare a consumatorilor cu genericul „STOP Pirateria si Contrafacerea!”

Campania publica de sensibilizare a consumatorilor cu genericul „STOP Pirateria si Contrafacerea!” a fost lansata, pe 26 aprilie curent, la Chisinau. Campania este organizata de catre Agentia de Stat pentru Proprietate Intelectuala (AGEPI) si face parte din cadrul Proiectului Twinning „Suport pentru implementarea si respectarea drepturilor de proprietate intelectuala in Republica Moldova”, cu suportul Organizatiei Mondiale a Proprietatii Intelectuale (OMPI).

Partenerii campaniei sunt: Consiliul Coordonator al Audiovizualului, companiile „Microsoft Moldova”, „Moldcell”, „Viorica-Cosmetic” SA, „Sympals”.

In cadrul Conferintei de lansare a Campaniei a fost prezentat un sondaj de opinie privind nivelul de cunoastere de catre populatie a riscurilor generate de contrafacere si piraterie, realizat de catre Centrul Investigatiilor Sociologice si Studii in Marketing „CBS-AXA”, in perioada 6-19 aprilie curent, pe un esantion reprezentativ de 710 respondenti din toata tara. (rezultatele sondajului va fi publicat pe site). De asemenea, a fost lansat site-ul / unde vor fi publicate cele mai relevante cazuri de litigii privind contrafacerea si pirateria.

Tot pe 26 aprilie, in scuarul Teatrului de Opera si Balet din Chisinau a fost organizat si un flash-mob, la care au participat, pe langa specialistii Agentiei de Stat pentru Proprietatea Intelectuala, un grup de tineri de peste 200 de persoane, de la centrul de dans „Sis`n Bro”. http://sisnbro.ru/2012/02/01/heads-up-intern-battle/. De asemenea, in locurile publice au fost diseminate afise, stickere, fluturasi informativi, fise publicitare (inclusiv in transportul public) la tema luptei cu contrafacerea si pirateria.

Urmari site-ul nostru pentru a afla detalii despre desfasurarea Campaniei „STOP Pirateria si Contrafacerea!”.

Prezentam imaginii din cadrul conferintei de lansare a campaniei.