Campania publica de sensibilizare a consumatorilor „STOP Pirateria si Contrafacerea” – in mass-media republicana

Campania publica „STOP Pirateria si Contrafacerea” este larg promovata si mediatizata de catre AGEPI si partenerii sai prin intermediul presei republicane.

Site-ul www.itmoldova.com a publicat informatia despre lansarea pe 26 aprilie 2012 a Campaniei „STOP Pirateria si Contrafacerea” si a web site-ului /. Detalii...

Pe site-ul: www.eveniment.md au fost prezentate imagini de la flash-mobul “STOP Pirateria si Contrafacerea”, organizat de AGEPI cu ocazia lansarii campaniei publice in scuarul Teatrului de Opera si Balet din Chisinau. Detalii...

Pe site-urile www.comunicate.md; http://www.chamber.md si http://balti.chamber.md/archives/2452 a fost publicata o informatie despre activitatile desfasurate de AGEPI in cadrul Expo-targului „Primavara la Sangerei”care a avut loc in perioada 4-6 mai curent in scopul promovarii campaniei publice de sensibilizare a consumatorilor„STOP Pirateria si Contrafacerea”si despre pasii catre un produs autentic, inclusiv regulile care trebuie sa le cunoasca fiecare cetatean in vederea achizitionarii unui produs, pentru a nu-si pune viata si sanatatea in pericol.

Site-ul www.noi.md a publicat o informatie privind lansarea campaniei „STOP Pirateria si Contrafacerea”: „In Moldova incepe lupta impotriva produselor piratate si contrafacute”.Detalii...

Pe site-ul Institutiei Publice Nationale a Audiovizualului IPNA „Teleradio-Moldova” gasiti un reportaj radio realizat de redactorul Tatiana Fiser pentru emisiunea „Evrica”. Detalii...

Postul de televiziunea Publika.TV a publicat stirea despre Conferinta de presa consacrata lansarii campaniei publice „Stop Pirateria si Contrafacerea!” care a avut loc la 26 aprilie, cu incepere de la orele 13.00. Detalii...

Consiliul Coordonator al audiovizualului a examinat in sedinta din 4 mai curent subiectul „Cu privire la difuzarea spoturilor sociale privind Campania publica de sensibilizare a consumatorilor „STOP Pirateria si Contrafacerea”. Detalii...

Pe site-ul www.voxreport.unimedia.md a fost publicat sondajul elaborat de catre Centrul de Investigatii Sociologice si Marketing CBS AXA, la comanda AGEPI. Rezultatele sondajului, au fost prezentate in cadrul unei conferinte de presa si au uimit lumea interesata in domeniu. Evenimentul a avut loc in ajunul lansarii, de catre AGEPI, a proiectului “STOP Pirateria si Contrafacerea”. Detalii...

Informatii despre lansarea Campaniei „STOP Pirateria si Contrafacerea”au fost difuzate si pe cele mai populare site-uri de socializare Facebook si Twitter.