Parteneri

Views: 856

Realizarea acestei campanii nu ar fi fost posibila fara implicarea sponsorilor care au dat curs invitatiei AGEPI. Astfel, partenerii Campania nationala de sensibilizare a elevilor asupra fenomenelor contrafacerii si pirateriei in Republica Moldova sunt:

 Mobiasbanca – Groupe Societe Generale - una dintre primele banci cu capital privat din Republica Moldova, fiind fondata in 1990. In 2008, institutia isi schimba denumirea oficiala in BC „Mobiasbanca – Groupe Société Générale” S.A. Este o banca inovativa care s-a dezvoltat rapid pe parcursul a 24 de ani de activitate. http://www.mobiasbanca.md

 Shopping Malldova - pe 16 noiembrie 2008, la Chisinau, a avut loc deschiderea oficiala a primului mall de talie internationala „Shopping MallDova”, cu o investitie totala de 50 de milioane de euro. Construit pe patru niveluri, cu o suprafata totala de 70.000 m², respectiv 25.000 m² suprafata inchiriabila si 1000 de locuri de parcare gratuita, centrul comercial are peste 100 de magazine, un supermarket care se intinde pe 2300 m², un cinematograf multiplex cu sase ecrane, jocuri electronice interactive, sala de bowling, loc de joaca pentru copii, precum si diferite optiuni pentru petrecerea timpului liber. http://www.shoppingmalldova.md/

 Misiunea Uniunii Europene de Asistenta la Frontiera in Moldova si in Ucraina (EUBAM) - a fost lansata la 30 noiembrie 2005. EUBAM reprezinta un organ consultativ, tehnic, mandatat sa consolideze capacitatile de gestionare a frontierei a partenerilor sai – serviciile vamale si graniceri, organele de ocrotire a legii si agentiile de stat din Moldova si Ucraina. http://www.eubam.org/md/

 Microsoft Moldova - si-a propus inca de la infiintarea sa urmatoarele obiective de afaceri:

 

  • sa genereze initiative de afaceri, investind pe termen lung, pentru Microsoft si pentru partenerii de afaceri;
  • sa inlesneasca accesul oamenilor din aceasta regiune la tehnologia software din cea mai noua generatie;
  • sa formeze competente si talente, sa organizeze activitatea de instruire, sa furnizeze informatii tehnice si sa localizeze produsele.

http://www.microsoft.com/ro-md/default.aspx

 Bestseller.md - a fost lansat la 1 ianuarie 2012 si este libraria online ce a revolutionat piata cartii din Moldova, schimband felul in care cumparam si citim cartile. Misiunea acestei platforme: “Sa oferim acces rapid la orice carte publicata in limba romana”. http://www.bestseller.md

PARTENERI ai CAMPANIEI: